שיווק דיגיטלי למנהלים / יאיר קורן וד"ר משה יונתני

12 מפגשים  |  כל מפגש בן שלוש שעות  |  אין צורך בידע קודם

לבנות אסטרטגיה ולנהל אנשים וספקים בתחום השיווק הדיגיטלי

אפשר להתאים את תכני הקורס לצרכים שלך. שיחת ייעוץ ראשונית (זום/טלפון) – חינם.

הנושאים בקורס:

מושגים בסיסיים: להבין את השפה.

כלים למחקר מילות מפתח, מתחרים, טרנדים: מה הלקוחות שלי מחפשים? מה המתחרים שלי עושים?

כתיבה שיווקית: איך מזהים את הצורך של הלקוח ואיך מנעים אותו לפעולה?

הקמת אתר: איזו פלטפורמה מתאימה לי (בניית אתר בקוד, וורדפרס, וויקס)? איך מאפיינים אתר? מה חשוב לדעת לפני שחותמים על הסכם לבניית אתר?

עיצוב חווית משתמש: איך חווית משתמש עוזרת לי לבנות מותג? איך לגרום למבקרים באתר שלי לקנות?

גוגל – קידום אורגני: איך לקבל לידים איכותיים? איך להגיע למקום הראשון בגוגל? מה לדרוש ממקדם האתר שלי? איך למדוד ביצועים? איך להשתמש בגוגל אנליטיקס ובגוגל סרץ' קונסול?

גוגל – קידום ממומן (פרסום): איך למדוד ביצועי קמפיינים? איך להעריך את עבודתם של מנהלי הקמפיינים?

מדיה חברתית: לינקדאין, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – באילו פלטפורמות כדאי לי להתמקד? איך בונים קהילה? איך מודדים ביצועים? איך לנהל ספקים בתחום? איך להשתמש בפיייסבוק אינסייטס וביוטיוב אנליטיקס?

מסחר אלקטרוני: אמזון, איביי ואטסי – איזו פלטפורמה מתאימה לי? איך למכור? איך לנהל לוגיסטיקה?

שיווק באמצעות תוכן: טאבולה ואאוטבריין – למי זה מתאים? איך עושים את זה נכון?

הקורס משלב למידה פעילה: נבחן את הנכסים הדיגיטליים ואת המהלכים השיווקיים של המשתתפים בקורס, וביחד נעלה רעיונות מעשיים לשיפור.

לשיתוף מהיר:

מהן המיומנויות העיקריות שהקורס מציע?

הבנת הכלים והטכניקות

נלמד מהן הפלטפורמות המובילות, אילו כלים עומדים לרשותנו, מהן שיטות הקידום הקיימות ומה היתרונות והחסרונות שלהן.

שיפור האסטרטגיה שלי

נלמד לקבל החלטות שילוו אותנו שנים רבות, כמו איך לבנות את האתר, ובאילו פלטפורמות מדיה חברתית עדיף להתמקד.

ניהול עובדים וספקים בתחום

נלמד מה לדרוש, וממי. נבין את עקרונות העבודה של העובדים והספקים שלנו, ונלמד למדוד את הביצועים שלהם.

מי המרצים בקורס?

יאיר קורן

יאיר החל את דרכו כיזם דיגיטלי בשנת 2010, אז הקים אתר למסחר אלקטרוני. לאחר מכן הקים אפליקציה שזכתה לפופולריות בישראל, ארגנטינה, ניו-זילנד ובמדינות נוספות.

יאיר מונה למנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ בשנת 2014, וחזר לעולם היזמות שנתיים לאחר מכן.

הוא מלמד שיווק דיגיטלי באוניברסיטת רייכמן וביחידה ללימודי חוץ של המרכז האקדמי רופין, ומעביר סמינרים והרצאות במגוון ארגונים.

ד"ר משה יונתני

בעל תואר שני ותואר שלישי מ-Copenhagen Business School בדנמרק. מחקרו מתמקד בצמיחה גלובלית של חברות אינטרנט. מאז 2012 הוא חבר סגל במרכז האקדמי רופין ומרצה מן החוץ בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2018 הוא החל ללמד גם באוניברסיטת רייכמן. בעבר לימד גם ב – Copenhagen Business School וב – University College Dublin. 

משה משלב בעבודה גם ידע מעשי: משנת 2016 הוא מנהל יחד עם יאיר קורן סוכנות דיגיטל.