שיווק דיגיטלי למנהלים – סדנה / יאיר קורן וד"ר משה יונתני

שלושה מפגשים  |  כל מפגש בן שלוש שעות  |  אין צורך בידע קודם

להבין מה השיווק הדיגיטלי שלך עושה בפועל

  • כמה עולה לך ליד?
  • איזו פלטפורמה מביאה לך הכי הרבה לקוחות?
  • איזה קמפיין מבזבז לך כסף?

הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים! הגיע הזמן לדעת להשתמש בכלים אנליטיים, לשאול את השאלות הנכונות, להבין את הדוחות הרלוונטיים, ולקבל החלטות מושכלות.

הקורס למנהלים בנושא שיווק דיגיטלי מעניק לך את הידע והכלים הרלוונטיים, כדי לקבל החלטות טובות יותר, על בסיס ביצועים ותוצאות.

הנושאים בקורס הם:

  • מושגים חשובים כמו מיקוד מודעות, CPC, ויחס המרה.
  • מחקר שוק: איך להיכנס לראש של הלקוחות שלי?
  • פלטפורמות: איך לבחור את הפלטפורמה שמתאימה לי?
  • אילו שיטות קידום הכי מתאימות לי?
    מנועי חיפוש: קידום אורגני וקידום ממומן.
    מדיה חברתית: קידום אורגני וקידום ממומן.
    שיווק משפיענים.
    זירות מסחר ("מרקטפלייס" כמו אמזון ואטסי).
  • כלי מדידה ואופטימיזציה: גוגל אנליטיקס, גוגל סרץ' קונסול, פייסבוק אינסייטס, ועוד.
  • איך לנהל ספקים ועובדים בתחום השיווק הדיגיטלי?

לשיתוף מהיר:

מהן המיומנויות העיקריות שנרכוש בסדנה?

להבין את הלקוחות טוב יותר

עולם השיווק הדיגיטלי מציע כלים מפתיעים שעוזרים לך להיכנס לתוך הראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ואפילו לחסוך בהוצאות של מחקרי שוק יקרים.

לבחור פלטפורמות ושיטות קידום

יש פלטפורמות שמתאימות בדיוק לצרכים שלך. אחרות סתם מבזבזות לך כסף. יש חשיבות אסטרטגית לבחירה נכונה של פלטפורמות ושיטות קידום.

לשלוט בנתונים ולקבל החלטות

אפשר למדוד את הביצועים של כל קמפיין ושל כל נכס דיגיטלי. להבין מה אפקטיבי, ומה "שותה" את תקציב השיווק ללא הצדקה. לשפר ולייעל ולהשיג תוצאות הרבה יותר טובות.

מי המרצים?

יאיר קורן

יאיר החל את דרכו כיזם דיגיטלי בשנת 2010, אז הקים אתר למסחר אלקטרוני. לאחר מכן הקים אפליקציה שזכתה לפופולריות בישראל, ארגנטינה, ניו-זילנד ובמדינות נוספות.

יאיר מונה למנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ בשנת 2014, וחזר לעולם היזמות שנתיים לאחר מכן.

הוא מלמד שיווק דיגיטלי באוניברסיטת רייכמן וביחידה ללימודי חוץ של המרכז האקדמי רופין, ומעביר סמינרים והרצאות במגוון ארגונים.

ד"ר משה יונתני

בעל תואר שני ותואר שלישי מ-Copenhagen Business School בדנמרק. מחקרו מתמקד בצמיחה גלובלית של חברות אינטרנט. מאז 2012 הוא חבר סגל במרכז האקדמי רופין ומרצה מן החוץ בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2018 הוא החל ללמד גם באוניברסיטת רייכמן. בעבר לימד גם ב – Copenhagen Business School וב – University College Dublin. 

משה משלב בעבודה גם ידע מעשי: משנת 2016 הוא מנהל יחד עם יאיר קורן סוכנות דיגיטל.